Documentació del digiKam i del Showfoto [ajuda]

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Tue Dec 12 21:28:56 UTC 2017

  Hola Orestes,

  Acabo d'aplicar els canvis només al digikam.po (també la documentació) i tot
hauria d'estar bé. Em cal la nova versió de l'aplicació per a «completar» (es
llançarà aquest diumenge) amb els casos d'ús i demés.

  Faré un repàs del que comentes per a que no quedi res al tinter abans de
dia.

  La brillantor em costarà un altre fil. I documentar-me per si val la pena...
Encara que ja dubti aconseguir res, tinc que fer-ho.

  Atentament