Re: Nova gramàtica

Joan Maspons joanmaspons at gmail.com
Tue Dec 20 07:23:45 UTC 2016

Hola,

Durant 5 anys des de l'aprovació seran vàlides les formes antigues i les
noves. No sé si la nova normativa ja es dona per consolidada o encara hi ha
marge per revisar-la un cop hagi passat aquest període. Crec que es pot
esperar a fer els canvis.

Salut!
Joan

El dia 19 de desembre de 2016 a les 20:05, Josep Ma. Ferrer <
txemaq a gmail.com> ha escrit:

--
Salut!
Joan