[kdecat] Fwd: Catalan translation for Qtt

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Sun Sep 14 16:54:10 UTC 2014

El 14-09-14, a les 17:03, Antoni va escriure:
> El Diumenge 14 Setembre 2014, a les 11:27:15, Josep Ma. Ferrer va escriure:

>   I tant que em plau! ;-)
>
>   Semba si envio a la llista alguna ajudeta amb els altres? Si feu un cop
> de mà algú més, això estarà fet.

	Jo estic utilitzant el Qlinguist per les traduccions de les Qt, a partir
d'un "Phrase book" importat del kdeqt.po. Amb això m'asseguro que només
utilitzo les traduccions de kdeqt dels traductors que han atorgat el permís
(tu i jo). A més aprofito per revisar les traduccions de kdeqt, ja que n'hi ha
alguna que es pot millorar.

	De moment estic amb el qtbase. Si algú vol avançar amb algun dels
altres, endavant. Pero sobretot, que ho digui per no duplicar la feina.

qtscript_ca
qtquick1_ca
qtmultimedia_ca
qtxmlpatterns_ca