[kdecat] Fwd: Catalan translation for Qt

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Sun Sep 14 09:27:15 UTC 2014

Hola,

	ja he comunicat a la llista de localització de Qt la meva intenció
d'iniciar la traducció al català, tal com explico en el correu adjunt.

	Per tal de poder aprofitar les traduccions actuals de les Qt que hi ha a
KDE (trunk/l10n-kde4/ca/messages/qt/*), necessitaria el vist-i-plau dels
traductors d'aquest fitxers, que segons les capçaleres som l'Antoni Bella i jo.

	Evidentment, jo atorgo el vist-i-plau. I per tant, només mancaria el de
l'Antoni.

	De totes maneres, m'agradaria conèixer si algú té cap inconvenient
addicional. També, si algú vol donar un cop de má, té les portes obertes.

	Salutacions,

     Josep Ma. Ferrer