[kdecat] Pel KDE

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Fri Nov 21 19:00:55 UTC 2014

El 20-11-14, a les 10:18, Orestes va escriure:
> El Dijous, 13 de novembre de 2014, a les 21:33:36, Josep Ma. Ferrer va
>
> escriure:

> Vaig llegir aquest missatge des del mòbil i vaig preferir deixar la
> resposta per quan estigués davant d'un sobretaula...
>
> Bàsicament diria que no pretenc fer un bombardeig a totes les llistes
> possibles, sinó a aquelles susceptibles de trobar-hi usuaris potencialment
> interessats en el tema de la traducció. Al capdavall KDE és un subconjunt
> de programari lliure i per tant té sentit mirar de captar gent a les
> llistes d'usuaris (i traductors) d'ubuntu, i de Debian.

> [...]

Hola,

	Crec que en el meu correu anterior em vaig explicar molt malament. No
pretenia evitar fer els enviaments a diverses llistes, si no que pensava (i
continuo pensant) que per ampliar la nostra base de traductors és més
*efectiu* fer accions directes en reunions i trobades de persones usuàries del
KDE a l'àmbit català, com la festa del Plasma 5.1 de Barcelona. També és cert
que vaig fer una proposta en aquest sentit a un dels assistents de la festa
però no he rebut resposta :(

	Tot i això, cal tenir en compte que no tothom pot assistir a aquests
esdeveniments a on es podria trobar el planter dels nous traductors. I per
tant, per arribar a aquestes persones caldrà fer accions massives com enviar
la proposta a llistes d'usuaris i traductors. Ara  mateix em venen al cap la
llista d'usuaris d'Ubuntu (algú sap si hi ha llista del Kubuntu?), Debian
(debian-user-catalan), Caliu, etc.

	Pel que fa a la trobada "introducció/marató/resolució de dubtes", no sé
si és millor esperar a veure la reacció, o bé programar ja l'esdeveniment. Per
la meva banda, a mi m'espera una temporada complicada de vacances i feina
intensa, i fins a principis de febrer no disposaré de gaire temps lliure.

	Salutacions,

	Josep Ma.