[kdecat] Pel KDE

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Tue Nov 11 17:03:05 UTC 2014

El Dilluns 10 Novembre 2014, a les 19:42:46, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> El 07-11-14, a les 17:38, Antoni va escriure:

> No hem parlat res, però la idea seria acabar amb "stable", tant KDE4 com
> KF5, i continuar amb "trunk", també KDE4 i KF5. Més o menys com sempre,
> però tenint en compte que ara hi ha 2 versions de cada branca.
>
> Però si algú té altres idees, endevant.

  Esperava un xic d'informació quant a l'assignació dels mòduls base pel KF5.
Resulta que algunes apps que portava al KDE4 (de manera poc oficial -primer a
playground, ara a extragear i al KF5 sota kde-workspace-) ara són allí i
caldria aclarir que les porti algú altre tenint en compte que també les haurà
d'actualitxar al KDE4.

  Com observació menciono el NM:

KDE4 «stable»:
http://websvn.kde.org/branches/stable/l10n-kde4/ca/messages/extragear-base/desktop_extragear-base_networkmanagement.po?view=log

KF5 «stable»:
http://websvn.kde.org/branches/stable/l10n-kf5/ca/messages/kde-workspace/desktop_workspace_plasma-nm.po?view=log

  Faci com es faci, sembla que hi haurà traduccions creuades fins que
s'estableixin les assignacions pel KF5.

  Podriem aclarir les assignacions (quan ho considereu oportú) i anar fent
menció d'aquests casos a la pàgina web.

<http://cat.kde.org/index.php/AssignacionsKDE>

> Té bona pinta...

  Espero que faci tant de servei com el KDE ;-)

  Atentament