[kdecat] Pel KDE

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Mon Nov 10 18:42:46 UTC 2014

El 07-11-14, a les 17:38, Antoni va escriure:
>   Hola llista,
>
>   Demano per com seguir el ritme dels llançaments. Heu parlat quelcom?

No hem parlat res, però la idea seria acabar amb "stable", tant KDE4 com KF5,
i continuar amb "trunk", també KDE4 i KF5. Més o menys com sempre, però tenint
en compte que ara hi ha 2 versions de cada branca.

Però si algú té altres idees, endevant.

>   Ja coneixeu la meva disposició però baixarà força. El meu proper moviment
> serà construir la documentació pel KF5.
>
> ##--
>   Un xic de bombo i platillo: Mentre he traduït les MKVToolNix i la veureu
> al proper llançament desprès de la v7.3.0 (actual). Ha quedat molt bé.
>
> 	<https://www.bunkus.org/videotools/mkvtoolnix/>
> 	<https://github.com/mbunkus/mkvtoolnix/tree/master/po>
>
>   L'he considerat una necessitat per arranjar els meus vídeos MKV segons
> les preferències personals (afegir àudio en català, afegir algun subtítol
> [...]

Té bona pinta...

Josep Ma.