[kdecat] Traduccions importants al KDE

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Sun Feb 9 09:27:40 UTC 2014

El 07-02-14, a les 22:04, Antoni va escriure:
>   Hola llista
>
>   Feina va! He observat que hi ha traduccions que encara no atenem i són
> crucials al KDE, us passo el següent enllaç:
>
> <https://wiki.kubuntu.org/Kubuntu/Translations>
>
>   Ara mateix estic desbordat així que si algú hi pot fer qualsevulla cosa
> ben traduïda.
>
>   Per feina que no quedem ;-)
>
>   Atentament
>   Toni
> [...]

De tota la llista de traduccions específiques del Kubuntu ("Some Kubuntu
specific bits"), tenim:

a) Les traduccions que ja estan finalitzades:

    kde-gtk-config http://websvn.kde.org/trunk/l10n-
kde4/templates/messages/extragear-base/

    wacomtablet http://websvn.kde.org/trunk/l10n-
kde4/templates/messages/extragear-base/

    qapt http://websvn.kde.org/trunk/l10n-kde4/templates/messages/extragear-
sysadmin/

    skanlite http://websvn.kde.org/trunk/l10n-
kde4/templates/messages/extragear-graphics/

    kamoso http://websvn.kde.org/trunk/l10n-kde4/templates/messages/extragear-
multimedia/

    colord-kde http://websvn.kde.org/trunk/l10n-
kde4/templates/messages/playground-graphics/

b) Les que estan al Launchpad:

    apturl https://translations.launchpad.net/ubuntu/trusty/+source/apturl

c) Les traduccions que no estan a on es diu:

    kscreen http://websvn.kde.org/trunk/l10n-
kde4/templates/messages/playground-base/ (extragear-base?)

    akonadi-facebook http://websvn.kde.org/trunk/l10n-
kde4/templates/messages/playground-pim/ (kdepim-runtime?)

d) I les traduccions que queden pendents:

    muon http://websvn.kde.org/trunk/l10n-kde4/templates/messages/extragear-
sysadmin/

    homerun http://websvn.kde.org/trunk/l10n-
kde4/templates/messages/playground-base/

    kio-mtp http://websvn.kde.org/trunk/l10n-
kde4/templates/messages/playground-base/

    lightdm http://websvn.kde.org/trunk/l10n-
kde4/templates/messages/playground-base/

	Del darrer grup, jo em puc encarregar del kio-mtp (és trivial :) i del
muon, que està a mitjes. Si algú vol agafar les altres traduccions, que ho
digui.

	Salutacions,

	  Josep Ma.