Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Sun Apr 13 20:51:53 UTC 2014

El 13-04-14, a les 22:28, Antoni va escriure:
> El Diumenge, 13 Abril de 2014, a les 22:02:27, Josep Ma. Ferrer va escriure:

>   No en la traducció però sí en la comunió.
>
>   Explicaré el no: sol tractar-se de botons, en els quals crec que s'ha
> d'estalviar espai i d'aquí que opto per Bé. Ja n'habiem parlat a la llista
> però ara ho canviem.
>
>   La qüestió del canvi hauria de ser ràpida, almenys a «stable», sino hi ha
> cap comentari contrari proposo fer-ho demà.

Jo ho tinc complicat perquè treballo fins dijous i després marxo, però ho
intentaré fer durant aquest dies, com a mínim a l'IGU.

De totes maneres ara ja teníem una barreja important entre les dues
traduccions... però sí que és millor fer tant aviat com puguem.