[kdecat] Diccionari normatiu del IEC

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Mon Mar 4 19:43:33 UTC 2013

El Dilluns, 4 de març de 2013, a les 18:29:50, Manuel Tortosa Moreno va
escriure:
> El Dilluns, 4 de març de 2013, a les 17:09:34, Benjamí Villoslada va
escriure:

> Blog és la constricció de "weB LOG" i per tant adoptar-la en català sense
> canvis no te gaire sentt, de fet no en té gens.
>
> Un log és un registre o bitàcola i una bitàcola no és altra cosa que una
> llibre, llibreta o bloc on s'apunten coses, si bé és cert que "bloc"
> sonorament és propera a "blog", no és menys cert que "bloc" és un mot que ja
> existeix, ja s'usa i que podria definir el que realment significa "web log"
> [...]

  Aquí és on pren força el que ha dit en Benjamí. Tot i que la satisfacció és
important tot sovint queda el regust com si hagués un guanyador. No crec que
sigui el cas.

  Personalment celebro que facin aquestes inclusions (si escau amb mot
exclusiu) però els animo a prémer l'accelerador abans no ens jubilin.

  Atentament