[kdecat] Diccionari normatiu del IEC

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Sun Mar 3 18:54:13 UTC 2013

El 03-03-13, a les 11:49, Benjamí va escriure:
> Quant a blog/bloc, ¿Què se n'ha fet del "les normes són les normes" que ens
> vau empastifat pels morros fa uns anys?
>
> Benjamí (From mobile device Telesketch)
>
> [...]

Hola,

Evidentment que les "les normes són les normes" i cal complir-les. El meu
suggeriment anava en el sentit de no donar-se pressa a revisar i fer els
un norma que ha provocat força polèmica, i no m'extranyaria que es revisés. I
més tenint en compte que és força feina i hi ha tasques més urgents, com
acabar totes les traduccions de "stable". Però si algú vol assumir aquesta
tasca, endavant.

Josep Ma.