[kdecat] Diccionari normatiu del IEC

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Sun Mar 3 16:01:38 UTC 2013

El Dissabte, 2 de març de 2013, a les 18:30:08, Orestes Mas va escriure:

> Que hagin acceptat això ho he trobar una animalada, oimés quan l'ús de
> "bloc" i "blocaire" ja s'estava generalitzant. Fins i tot al diccionari de
> l'enciclopèdia:
>
> http://www.diccionari.cat/lexicx.jsp?GECART=0019472

> D'on ho has tret? Jo ho vaig buscar a la Viquipèdia (clar que no és cap
> garantia, però si algú crea l'article és de suposar que s'ho haurà mirat una
> mica...)

  Tinc els RSS de Vilaweb al mòbil i com és natural m'ha cridat l'atenció
l'article. Per això envio l'enllaç que contrasta la informació.

  L'explicació d'en Josep és correcta. Són notícies candents. ;-)

> http://ca.wikipedia.org/wiki/Laurenci
>
> Ara també el veig al diccionari de l'enciclopèdia:
>
> http://www.diccionari.cat/lexicx.jsp?GECART=0080912
>
> Per tant, de moment no ho toco.

  Com vegis. També crec una exageració emprar _lawrenci_, però entenc que
l'adapten als desitjos del seu descobridor. M'hi acostumaré.