[kdecat] Diccionari normatiu del IEC

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Sat Mar 2 17:30:08 UTC 2013

>   Hola llista
>
>   Segons l'IEC els mots blog, bloguer estan acceptats. Si algú és al twiter
> fora bo que ens anés informant d'aquestes coses. No he trobat cap font RSS
> així que us deixo l'enllaç. ;-)
>
> http://www.iec.cat/activitats/noticiasencera.asp?id_noticies=762

Que hagin acceptat això ho he trobar una animalada, oimés quan l'ús de "bloc"
i "blocaire" ja s'estava generalitzant. Fins i tot al diccionari de
l'enciclopèdia:

http://www.diccionari.cat/lexicx.jsp?GECART=0019472

>   He trobat un -laurenci- al kdeedu així que queda avisat, és _lawrenci_.
>
> kdeedu/kalzium.po
> 	#: element_tiny.xml:207
> 	msgid "Lawrencium"
> 	msgstr "Laurenci"

D'on ho has tret? Jo ho vaig buscar a la Viquipèdia (clar que no és cap
garantia, però si algú crea l'article és de suposar que s'ho haurà mirat una
mica...)

http://ca.wikipedia.org/wiki/Laurenci

Ara també el veig al diccionari de l'enciclopèdia:

http://www.diccionari.cat/lexicx.jsp?GECART=0080912

Per tant, de moment no ho toco.
--
Cordialment,