[kdecat] Quant a Amarok a UserBase

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Sat Feb 9 14:06:19 UTC 2013

El 09-02-13, a les 14:40, Antoni va escriure:
>   Hola llista
>
>   Tal com ja li he comentat a en Josep Ma. al wiki de KDE UserBase hi ha un
> nou traductor actiu anomenat Jbatalle i estic revisant les seves
> traduccions.
>
>   Ara fa la pàgina
> http://userbase.kde.org/Amarok/ca
>
> i està traduint de forma diferent la següent entrada:
>
> Media Sources
> orígens de suports
> fonts de medis
>
>   Què us sembla? Una vegada la corregeixi espero que empri el mode KDE.

A l'Amarok, "Media sources" actualment està traduit per «Orígens de suports».
Potser està utilitzant una versió antiga de l'Amarok... Recordo que fa temps
es van unificar les traducions ja que el mateix terme estava traduït de
diverses maneres.

Josep Ma.