[kdecat] Traducció del KMyMoney

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Fri Oct 19 12:52:45 UTC 2012

El Dissabte 13 Octubre 2012, a les 19:08:19, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> Hola,
>
> 	Algú està traduïnt el KMyMoney? És l'únic programa de la braca estable
> que manca per acabar de traduir.

Jo ho estava fent, fins que vaig topar amb una sèrie de decisions difícils que
em van aturar. A banda que, per mi, no és un terreny massa conegut i
agradable.

> 	Jo ara tinc una mica de temps i puc intentar fer alguna cosa. No prometo
> res, ja que el KMyMoney és la nostra bestia negra i ja ha acabat amb 2
> traductors...

Ara seria llarg relatar aquí les dificultats de la traducció. Si vols podem
parlar algun dia dels problemes que vaig tenir. Ara bé, un dels meus defectes
és voler ser massa perfeccionista i potser en aquest cas hauria estat millor
agafar alguna traducció ja feta en algun idioma proper (i per tant amb
casuística econòmica també propera) i avançar la catalana a partir d'aquella.

--
Cordialment,

Orestes Mas.