[kdecat] Pology: accents diacrítics

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Sat Nov 10 17:58:56 UTC 2012

El 09-11-12, a les 21:28, Antoni va escriure:
>   Hola llista
>
>   A veure què us sembla aquest llistat -adjuntat- per a l'eina de revisió
> «pology».
>
>   La idea és revisar les ocurrències de la forma menys comuna per a les
> nostres traduccions. Observareu que on no és aplicable aquesta política he
> comentat la regla -de manera que no s'apliqui-.
>
>   Atentament
>   Toni

Hola,

     jo trobo que és un conjunt magnífic de regles per acabar de polir les
traduccions, però dóna molts falsos positius (detecta 1231 errors als messages
de trunk). Crec seria millor tenir-la desactivada per defecte i que cadascú
l'activi quan vulgui fer la darrera revisió a les traduccions.

     Josep Ma.