[kdecat] Traducció Ark

Aleix Pol aleixpol at kde.org
Wed Jan 4 14:01:09 UTC 2012

Hola nois!
Fa uns dies, estava a l'ordinador de la meva germana i em va ensenyar un
missatge d'error que no entenia. Venia d'Ark i em va fer posar els pèls una
mica de punta :P. En el pedaç adjuntat proposo una sol·lució.

Abans: No s'ha pogut localitzar el programa <filename>%1</filename> en el
CAMÍ.
Proposta: No s'ha pogut localitzar el programa <filename>%1</filename> en
la variable PATH del sistema.

Què us sembla? Fer servir PATH aquí no crec que sigui incorrecte, és un
terme tècnic (si fem export CAMÍ=/opt no passarà res). Suposo que
l'alternativa seria treure tot el complement de lloc, perquè qui sàpiga què
és el PATH ja ho considerarà implícit i qui no tampoc l'hi aporta gaire.

Bé, com que vosaltres sou els senyors de les traduccións al català, em
remeto a vosaltres perquè decidiu el que creieu.

Salut!
Aleix