[kdecat] Un parell de coses

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Thu Aug 30 19:57:45 UTC 2012

Hola,

1) En aquesta recta final d'agost, ara que tinc una mica de temps i un accés
acceptable a internet, puc ajudar a completar algunes cadenes que falten a la
branca estable. Jo vaig fent, però si hi teniu algun inconvenient, aviseu-me.

2) En traduir la cadena "Get new X" (on X pot ser "themes", "wallpapers" i
altres) caldria fer servir la segona persona de l'imperatiu del verb obtenir,
com a «obté», que és la tercera persona de l'indicatiu. Ho corregiré, llevat
que opineu que aquesta és una forma poc natural o utilitzada i preferiu

Com ho veieu? En acabat, es podria posar com a regla del pology...

--
Cordialment,

Orestes Mas.