[kdecat] Inactivitat

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Thu Apr 12 07:55:22 UTC 2012

  Hola Manuel

  Responc un xic tard però tinc una feinada amb la feina i aquí que m'ha
desbordat.

El Dissabte, 31 de març de 2012, a les 13:07:32, Manuel Tortosa va escriure:
> Hola llista, com sabeu no estic actiu darrerament ajudant amb les
> traduccions, això es deu a que al projecte Chakra hem tingut diversos
> problemes que han fet que l'equip de Chakra hagi decidit que la persona que
> abans estaba davant del projecte no era la persona adequada i que jo era
> més adient per a portar les regnes del projecte, tasca que he assumit però
> que em resta molt de temps per a poder col·laborar com abans.
>
> De moment no puc assumir molta feina amb l'equip de traduccions i per tant
> prefereixo agafar la feina justa que puc assumir,

  Si us cal algun ajut de traduccions compteu amb aquesta llista. Alguna cosa
hi faré/farem.

> D'ara en endavant tractaré de mantenir al dia l'Sdk (kdesdk, extragear-sdk i
> playground-sdk) i poster alguna ajuda puntual en alguna IGU de tant en
> tant, es tot el que puc assumir de moment.
>
> Podeu agafar tota la resta, espero poder tornar a contribuir més a l'equip
> en un futur.

  Fet! Començaré amb actualitzar la doc per al Lokalize a la branca trunk.

> Salutacions a tots.

  A gran tasca molta merda