[kdecat] Dubte amb el massif:

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Sun Apr 1 13:33:24 UTC 2012

El Dissabte, 31 de març de 2012, a les 14:29:14, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> El 31-03-12, a les 13:59, Manuel va escriure:

No és una imatge (potser si una captura), un snapshot del massif es quan el
massif deicideix mirar cuanta memoria el programa està gastant i deixar-ho
detallat.

Per tant no te res a veure amb captura de pantalla/imatge.

Albert