[kdecat] Recull de regles pel posieve

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Sun Sep 25 14:59:33 UTC 2011

El 25-09-11, a les 14:41, Antoni va escriure:
> El Diumenge, 25 de setembre de 2011, a les 13:59:30, Josep Ma. Ferrer va
>
> escriure:

>   Pregunta sobre el pology:
> {\bspool\b}i -- coincidirà amb totes les demés. És així? Suposo que caldrà
> especificar les excepcions.
>
>   Toni

Si no ho tinc mal entès, {\bspool\b}i només coincidirà amb el mot «spool»,
tenint en compte que :

- les claus {} indiquen que s'aplica només al missatge l'original msgid. Si en
lloc de claus hi ha claudàtors [], llavors la regla s'aplica al missatge
traduït msgstr.
lletres estiguin en minúscules o majúscules.
- i les «\b» fixen els límits (boundary) de paraula.

Tal com està ara, només donarà problemes amb «spool file». S'ha de provar, però
jo intentaria fer quelcom així per evitar aquests problemes:

 {\bspool\b}i
valid before="\sfile" # «spool file» es comprova més endavant
valid msgstr="encuar" # Verb «to spool»
valid msgstr="gestió de cues" # Nom «spool»
hint="Es tradueix per «encuar/gestió de cues» (kde-ca-team)"

aquesta subdirectiva és vàlida i no s'apliquen la resta de subdirectives. I la
validació de «spool file» la farà la regla corresponent que hi ha més endavat.

No sé si queda clar. A la documentació està explicat amb més precisió.

Salutacions,

Josep Ma.