[kdecat] Traducció estranya a kalzium.po

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Sat Sep 24 16:28:18 UTC 2011

A Dissabte, 24 de setembre de 2011 12:55:33, Antoni Bella Pérez va escriure:
>   Hola llista
>
>   Estic preocupat per aquesta entrada. Sabeu a què es pot deure?

Haha, m'ha fet gràcia la teva gran preocupació.

És un error, evidentment, i no costa massa veure'n l'origen: Com que ho devia
traduir jo, probablement vaig fer un "cut&paste" de "molar mass" enmig de la
paraula "càlculs".

Com que és improbable fer una cosa així de forma conscient ("molar mass" és en
anglès, i en tot cas jo hauria fet un "paste" de quelcom en català), aventuro
que tenia els mots "molar mass" seleccionats i sense voler vaig prémer el botó
del mig del ratolí (o vaig tocar el touchpad sense voler) de tal manera que
allò seleccionat es va copiar a la posició del cursor sense adonar-me'n.

Ara mateix ho canvio.

Orestes.

--
Cordialment,