[kdecat] Ús de les " al ktouch

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Wed Sep 14 15:23:48 UTC 2011

Segurament devia fer-ho jo sense voler. Com que en català són preferibles les cometes << i >> en lloc de "", devia traduir-ho sense adonar-me que en aquest cas es referia més a la Tecla concreta que al seu significat...

Perdoneu la confusió :-|

Cordialment,

Orestes Mas.

(Enviat des d'un dispositiu mòbil)