[kdecat] Jornada oberta de traducció

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Fri Oct 7 19:08:29 UTC 2011

El 07-10-11, a les 08:18, Rafael va escriure:
> Hola gent.
>
> A Softcatalà organitzen una jornada oberta de traducció dissabte 22
> d'octubre. Potser estaria bé d'anar-hi uns quants de KDE i avançar
> feina. Què en penseu?
>
> http://gent.softcatala.org/jmas/bloc/478
> http://jornades.softcatala.org/

Segons el programa, la jornada està molt centrada en les traduccions de GNOME
i Mozilla de Softcatalà. Si hi ha quòrum, podríem demanar d'afegir un apartat
pel KDE o fer una sub-secció o una mena de joint-venture.

Per la meva banda, el dia 22/10/2011 només tinc disponibilitat per la tarda.
Algú més s'apuntaria?

Josep Ma.