[kdecat] Re: branches/stable/l10n-kde4/ca/messages/kdebase

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Fri May 20 09:23:14 UTC 2011

A Divendres, 20 de maig de 2011 06:19:12, Albert Astals Cid va escriure:
> No hi estic d'acord, al konsole no hi ha res que sigui una adreça, per tant
> el concepte "adreça d'interes" no te cap sentit, pero el de punt si.
>
> De fet crec que aixo ja s'havia discutit i es va acordar que fariem servir
> adreça d'interes nomes en les coses que tinguin "adreces", per exemple, no
> en okular o konsole on el que fas es guardar "punts" a documents o rutes
> de fitxers i en cap cas una adreça.
>
> Albert

  Certament desa ubicacions -no gaire fines-, no trobo com fer-ho als
documents, amb «less» no ho fa.

$HOME/Traducci%C3%B3/imatges_traducci%C3%B3

  De tota manera el submenú posa adreces -adjunt-. Seguim amb punts?

  Toni
PD: Hauré de fer cerques a l'historial de la llista de correu...