[kdecat] Re: Noves regles pel pology [encypher, encode, encrypt]

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Sun Jun 26 19:39:18 UTC 2011

El 26-06-11, a les 20:42, Antoni va escriure:
>   Hola llista
>
>   He creat aquestes regles per a la documentació de Kleopatra i aplicades
> al mòdul kdepim (per tal de depurar-les el més possible) em dona 15
> errors. Si us plau, reviseu qualsevol falta i si les veieu correctes. Les
> pugem al Pology?

A tots els missatges de trunk, a mi em surten 137 errors. Alguns d'ells són
falsos positius, i caldrà revisar-ho detalladament.

A banda, penso que hi ha un error:

> [...]
>
> {\benchyperment\b}i

Ha de ser «encypherment»

> valid msgstr="xifratge"
> hint="Es tradueix per «xifratge» (kde-ca-team)"
> [...]

Josep Ma.

PD: Estaré fora durant una setmana. I amb tota probabilitat hi haurà canvis
importants: trunk apuntarà a master (futura versió 4.8) i stable apuntarà a
4.7. Estigueu atents :)