[kdecat] Re: Com col·laborar?

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Fri Jun 17 16:49:08 UTC 2011

El 17-06-11, a les 18:29, Baltasar va escriure:
> Hola:
> Sóc Baltasar Ortega i m'agradaria col·laborar en les traduccions al català
> de pàgines web de KDE (http://userbase.kde.org/Dolphin/File_Management/es)
> o en aplicacions.
> També podria fer traduccions al castellà sense problemes (és el que te el
> bilingüisme!)
> Estic a l'espera d'instruccions.
> Gràcies

Hola Baltasar, és un plaer tenir-te aquí.

	En primer lloc, seria convenient que li donis una ullada a la pàgina del
projecte de traducció de KDE al català: http://cat.kde.org/index.php/Portada.
En la mateixa web hi ha una petita explicació de la traducció de la
documentació d'Userbase:
http://cat.kde.org/index.php/La_traducció_de_KDE_UserBase

	Per qualsevol dubte, estarem a la teva disposició.

	No oblidis subscriure't a aquesta llista de traducció (tens un enllaç a
la portada).