[kdecat] Re: Sopar KDE 4.6

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Wed Jan 26 19:46:55 UTC 2011

El 26-01-11, a les 14:57, Orestes va escriure:
> Ep,
>
> Pel sopar tinc diverses idees. L'avantatge de Badalona respecte Barcelona
> és que pots trobar força coses en una àrea relativament petita.
>
> Per no atabalar-vos amb una tria excessiva havia pensat en anar a algun
> local del barri vell (dalt de la vila), que és un barri petitet però que
> té el seu encant, i està a 5 minuts del metro de "Pompeu Fabra (L2)".

Sona interessant...
Serà una ocasió magnífica per descobrir llocs nous.

> [...]
> coses per picar de tapes (secallona, formatges, croquetes, etc.). No és
> excessivament car, cada plat pot sortir per uns 7-8 € en promig, i les
> amanides són tan grans que es poden compartir perfectament.
>
> L'altre local és d'un estil similar, però tira més a restaurant
> convencional, en el sentit que hi ha plats més cuinats. Et pots trobar de
> primers coses del tipus humous, amanides, etc. i de segons hi ha bacallà a
> la badalonina, calamars (cuinats), magret d'ànec, etc. És una mica més
> car, però sense ser prohibitiu (no tinc preus a mà, si cal els demano).

Per mi, qualsevol dels dos pot estar bé. Posats a triar, i com que estem en
èpoques de poques alegries econòmiques, jo optaria pel més ajustat de preu,
sempre que sigui bo.

> Quan haguem decidit això ja parlarem dels detalls de l'hora, si ens trobem
> abans per fer una cervesa (també conec locals interessants), etc.

I sobretot per la cervesa/es de després :)

> Orestes.
> [...]

Gràcies,