[kdecat] Sopar KDE 4.6

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Wed Jan 26 13:57:05 UTC 2011

Ep,

Pel sopar tinc diverses idees. L'avantatge de Badalona respecte Barcelona és
que pots trobar força coses en una àrea relativament petita.

Per no atabalar-vos amb una tria excessiva havia pensat en anar a algun local
del barri vell (dalt de la vila), que és un barri petitet però que té el seu
encant, i està a 5 minuts del metro de "Pompeu Fabra (L2)".

Allà hi ha un parell de locals que valen la pena: Un d'ells és una llesqueria
on serveixen bàsicament amanides (molt grans) i llesques de pa de coca amb
formatges/patés/embotits curats o a la brasa. També hi ha coses per picar de
tapes (secallona, formatges, croquetes, etc.). No és excessivament car, cada
plat pot sortir per uns 7-8 € en promig, i les amanides són tan grans que es
poden compartir perfectament.

L'altre local és d'un estil similar, però tira més a restaurant convencional,
en el sentit que hi ha plats més cuinats. Et pots trobar de primers coses del
tipus humous, amanides, etc. i de segons hi ha bacallà a la badalonina,
calamars (cuinats), magret d'ànec, etc. És una mica més car, però sense ser
prohibitiu (no tinc preus a mà, si cal els demano).

Aleshores, què preferiu?

Quan haguem decidit això ja parlarem dels detalls de l'hora, si ens trobem
abans per fer una cervesa (també conec locals interessants), etc.

Orestes.