[kdecat] Tornar a llicenciar els treballs al KDE

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Wed Dec 21 11:09:31 UTC 2011

El Dimecres, 21 de desembre de 2011, a les 11:21:12, Daniel Fortuny Anguera va
escriure:
> Bon dia
>
> Responent entenia que donava la meva conformitat... bé, sí, no hi ha cap
> problema en llicenciar els documents

  Hola Daniel

  Moltes gràcies per respondre

  Ja només ens en falta un per respondre però el correu que figura està donat
de baixa. Si algú coneix en Xavier Batlle agrairia que em passi un correu
vàlid per a contactar-hi. Estic emprant un altre correu estret de la web.

  Són 10 traductors, s'han posicionat 9, ens en falta 1.

  Atentament