[kdecat] Tornar a llicenciar els treballs al KDE

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Mon Dec 19 01:13:18 UTC 2011

El Diumenge, 18 de desembre de 2011, a les 23:10:37, correu griera va
escriure:
> Hola Antoni:
>
> Cap problema. Per mi, endavant.
>
> En quan a col·laborar, ara tinc internet a casa i ho podria fer. Però
> preferiria que fos documentació, més que els propis programes. Estic a
> la vostra disposició.
>
> Gràcies i salutacions.

  Ara mateix no seria problema, de fet espero que diguin ajuda per tal
d'agafar quelcom a l'IGU. A la doc està tot disponible menys quatre treballs
que tinc iniciats a una còpia local de traducció.

  Són 11 traductors, s'han posicionat 7, ens en falten 4.