[kdecat] Re: Adreça d'envío i CUPS

Pau Iranzo paulists at gmail.com
Sun Apr 24 11:37:59 UTC 2011

2011/4/24 Manuel Tortosa <manutortosa at gmail.com>:

> Pau anima't a fer la xerrada, jo ja he enviat 2, si la faig jo serien 3, massa
> manu por un cap de setmana xD

Hhahahah! Home, la realitat és que jo no estic molt implicat en el
procés de traducció com vosaltres, no puc explicar gaire cosa excepte
dir que agafe allò que vosaltres traduïu, li passe un script cutre que
cerca i reemplaça expressions regulars i ho envie :P

De tota manera eixe cap de setmana pararé per Alacant, que són
eleccions i he de votar a Camps!! (com Déu i la decència manen :S,
hehehe).

Salut,

Pau