[kdecat] Fwd: Kubuntu 10.10 translations

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Tue Sep 7 20:14:17 UTC 2010

On Tuesday 07 September 2010 21:58:29 Josep Ma. Ferrer wrote:
> kpackagekit (kpackagekit, desktop-playground-sysadmin) de
> playground-sysadmin

Agafo el kpackagekit, no m'interessa pel Kubuntu però estem desenvolupant un
dorsal del kpackagekit pel Shaman y el Kubuntu el fa servir molta gent, és un
dels programes més "visibles", tothom instal·la programari.

> rekonq (rekonq, desktop_extragear-network_rekonq) d'extragear-network

Aquest el vaig enllestir fa pocs dies, queden un parell de cadenes que han
canviat.

> qaptbatch (qaptbatch) d'extragear-sysadmin
>
> libdebconf-kde (libdebconf-kde) de kdereview

Aquest s'ha de moure.....