[kdecat] Re: Documentacions

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Sat Nov 27 18:34:11 UTC 2010

A Dissabte 27 Novembre 2010 19:06:16, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> No ho tinc molt clar, però crec que cada docbook és independent, i si està
> generat, es publica (sempre que compili, és clar). Estaria bé que algú ho
> confirmi.

  El principi és que si no apareix el fitxer index ja no es distribueix el
manual. El KStars disposa de molts fitxers i no tots estarien desactualitzats.
També en falten.

  Fixa't que hi falta l'index.docboock

  En casos més excepcionals -com entitats inexistents- potser si que cal
eliminar algun altre doncs trava, peta o talla la compilació sense permetre-la
continuar.

  Felicito a l'equip de desenvolupadors que ens han permès arranjar.

  Atentament