[kdecat] Re: Documentacions

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Sat Nov 27 18:06:16 UTC 2010

El 27-11-10, a les 18:19, Antoni va escriure:
> A Dissabte 27 Novembre 2010 17:42:31, Josep Ma. Ferrer va escriure:

>   Desactualitzats si però la informació no està gens obsoleta tot i que si
> completa. ;)

Només he esborrat els docbook. Els fitxers po encara hi són.

El problema és que actualment aquests fitxers po tenen moltes cadenes sense
traduir, però els docbooks s'han quedat amb la versió de la darrera vegada que
es van generar a partir dels po completament traduït. Entenc que algun canvi
d'entitats ha provocat que els docbooks obsolets ja no es puguin compilar.

Tenia entès que s'havia planificat periòdicament un procés per a esborrar els
docbook obsolets, però veig que no és així.

>   Estava inspirat. Perdó... no era la intenció.
>
>   Recordo el treball i ja he fet còpia de treball per a que sigui la
> següent tasca. Bàsicament sembla que han canviat algunes etiquetes per
> entitats així com alguna nova entrada amb la descripció de les noves
> tecnologies al KDE 4 (sempre he vist important aquest referent tècnic).
>
>   Algú recorda quins son els fitxers prioritaris als paquets base per a que
> ens publiquin la documentació?
> [...]

No ho tinc molt clar, però crec que cada docbook és independent, i si està
generat, es publica (sempre que compili, és clar). Estaria bé que algú ho
confirmi.

Josep Ma.