[kdecat] Re: Error al kdelibs

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Sat Nov 6 23:56:00 UTC 2010

A Diumenge 07 Novembre 2010 00:40:02, Orestes Mas va escriure:
> Hola gent,
>
> L'Antoni Bella m'acaba de fer notar alguns errors de traducció en un menú
> de KStars, però algun d'ells era una cadena del kdelibs. Concretament
> "Toolbar shown" estava traduït per "Mostra les barres d'eines" quan hauria
> de ser "Barres d'eines mostrades".

  Certament queda entenidor. Espero que sigui igual als demés programes.
Nois!!

msgfmt -a 1 kdelibs4.po -o $HOME/.kde/share/locale/ca/LC_MESSAGES/kdelibs4.mo

  Reinicies el programa i ja està. L'esborro i llestos amb la versió estable
fins que comenci la revisió del manual.