[kdecat] Errors de commit

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Wed Nov 3 18:41:28 UTC 2010

Miaatge per l'Albert (o qui ho sàpiga)

Què cal fer quan un commit em dóna errors de msgfmt, però en canvi un msgfmt
en local no me'n troba cap?

El missatge que rebo és:

Commit failed (details follow):
Commit blocked by pre-commit hook (exit code 1) with output:
<stdin>:449: a format specification for argument 1 doesn't exist in
'msgstr[1]'
<stdin>:457: a format specification for argument 1 doesn't exist in
'msgstr[1]'
<stdin>:465: a format specification for argument 1 doesn't exist in
'msgstr[1]'
msgfmt: found 3 fatal errors

trunk/l10n-kde4/ca/messages/extragear-office/kmymoney.po:
ERROR: There were syntax errors detected in a po file you committed.
ERROR: Please correct them first.

Els números de lína a què fa referència no són els números de missatge.

-------
UPDATE: Ja ho tinc. Els números són els números de línia del fitxer pla. Els
errors són punyeteros de trobar, perquè són a les formes plurals, que no es
veuen d'entrada perquè el lokalize les posa en pestanyes que poden passar
inadvertides.

Això vol dir que el msgfmt "normal" de les distribucions no és el que cal
usar? Té això res a veure amb el tema que el KDE feia servir una versió del
gettext antiga i parxejada?

Orestes.