[kdecat] Ajuda

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Sat Mar 6 18:49:23 UTC 2010

A Dissabte, 6 de març de 2010 19:36:08, Josep Ma. Ferrer va escriure:

> Afortunadament tinc un diccionari sioux-català/català-sioux
>
> :)
> :

M'has deixat estorat ;)

Per cert vas arranjar la documentació del KMail (o no sé quina era vaig veure
un commit d'una documentació feta malbé).

em queden només trenta cadenes d'aquest maleït fitxer i vull començar per
documentació, potser a partir de demà, amb això sí que necessitaré ajuda i et
deuré unes poques cerveses més :P