[kdecat] Traducció de "Log"

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Mon Jun 28 11:04:18 UTC 2010

El 27 de juny de 2010 17:36, Orestes Mas <orestes at tsc.upc.edu> ha escrit:
> A Dissabte, 26 de juny de 2010 23:51:29, Manuel Tortosa va escriure:

> Ok. Esperem a que el Josep Ma. hi digui la seva, però la cosa apunta a
> registre. L'únic petit inconvenient que li veig és que es confon remotament
> amb el registre de windows, però no crec que sigui important.
>
> Orestes.
> [...]

Hola a tots,

     Jo també estic amb el Termcat: seria preferible traduir "log" per
"registre". Si la memòria no em falla, "bitàcola" era una traducció
antiga que no ha tingut continuitat.

     Ara mateix disposo d'una connectivitat força precària i limitada
a Internet, i és molt possible que no pugui contestar amb rapidesa.