[kdecat] Sopar publicació KDE SC 4.5

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Fri Jul 30 19:40:37 UTC 2010

El 30-07-10, a les 20:39, Manuel va escriure:
>[...]
>
> Ja sabeu que com jo vinc de Reus no tinc ni idea del lloc però podeu
> comptar amb la meva assistència.

Intentaré posar les coordenades pel GPS :)

> Per cert, enhorabona a tothom, una altra versió alliberada amb el 100% de
> cadenes de la interfície alliberada traduïdes. :P

No només és un tema de quantitat. Aquesta vegada s'ha donat un salt qualitatiu
ja que s'han corregit els errors detectats pel Pau Iranzo i el company de
Softcatalà.

@Pau:, caldria agrair a la persona (anònima?) que va fer la revisió de les
traduccions, i fer-li saber que ja s'han solucionat els errors que va
reportar. La seva feina ha estat molt útil per millorar les traduccions del
KDE al català i al valencià.

Salutacions,