[kdecat] Sopar publicació KDE SC 4.5

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Fri Jul 30 18:39:51 UTC 2010

A Divendres, 30 de juliol de 2010 20:15:19, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> [...]
>
> 	es molt possible que ja conegueu que el proper 04/08/2010 està prevista
> la publicació del KDE SC 4.5. Amb aquest motiu es faran algunes festes de
> celebració per tot el món:
>
> http://community.kde.org/Promo/ReleaseParties/4.5
>
> 	Hi hauria algú interessat en assistir a un sopar/trobada de celebració
> el proper dissabte 07/08/2010, a Barcelona o rodalies? Evidentment està
> obert a qualsevol col·laborador, usuari, simpatitzant del KDE, o del
> programari lliure en general.
>
> 	En cas afirmatiu, us agrairia que contesteu aquest correu, ASAP. Si

Ja sabeu que com jo vinc de Reus no tinc ni idea del lloc però podeu comptar
amb la meva assistència.

Per cert, enhorabona a tothom, una altra versió alliberada amb el 100% de
cadenes de la interfície alliberada traduïdes. :P

Salutacions