[kdecat] Self-Introduction: Robert Buj, Lang:Catalan

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Sun Jul 25 15:34:15 UTC 2010

A Diumenge, 25 de juliol de 2010 16:05:43, Robert Antoni va escriure:
> Hi, my name is Robert Antoni Buj Gelonch, I don't look my age thought I am
> 31 years old, currently I am living in Lleida.
> I have written this mail as a short self-introduction, and also for asking
> your aid to start on it my own contribution for translating KDE into
> catalan language.

Hola Robert, sóc el Manuel Tortosa, estic segur que el Josep Mª Ferrer es
posarà en contacte amb tu per explicar-te el procés que seguim normalment, em
sembla que és al voltant...

A part d'això, si tens qualsevol dubte jo estic connectat totes les nits (a
partir de les 8) a l'IRC (hi pots entrar amb Quassel o Konversation) al
Freenode, al canal #chakra-devel, (manutortosa), allà podem xerrar per ajudar-
te en tot el que necessitis.

Aquí som pocs però valents, la teva ajuda serà molt valuosa :)

Benvingut a l'equip!

Josep Ma: he vist un parell de commits teus avui, ara estic actiu de nou fent
el que queda del KDEPIM, em sembla però que no sortirà amb el 4.5...

Salutacions,
Manuel.