[kdecat] Un petit messed up

Pau Iranzo pau at somgnu.cat
Sat Feb 13 13:10:03 UTC 2010

Bones,

Resulta que amb el canvi de la branca trunk a stable, als pocs dies,
vaig fer una sincronització sense haver actualitzat abans i ara l'svn
stable de softvalencià no va fi. Hi ha un conflicte amb
extragear-graphics que no em deixa solucionar.

Albert, seria possible esborrar-ho al server svn tot per a que ho torne
a pujar?. Bàsicament jo no aconseguisc fer-ho perquè contínuament em diu
que l'extragear-graphics ja existeix, quan teòricament l'he eliminat
(per tornar a pujar-lo). El missatge que em dóna és:

Transmitting file data ......................svn: Commit failed (details
follow):
svn: While preparing
'/home/pau/Traduccions/KDE/ca at valencia/stable/messages/kdebase/desktop_kdebase.po' for commit
svn: File already exists: filesystem '/home/svnroot/home/kde/db',
transaction '1089587-1', path
'/branches/stable/l10n-kde4/ca at valencia/messages/extragear-graphics'

Si faig un status, hem posar un "?" al costat d'extragear graphics, per
la qual cosa se suposa que no és al servidor. En canvi, com veieu, a
l'hora de fer el commit em dóna eixe error.

Podeu ajudar-me?.

Salut,

Pau I.