[kdecat] Deixo mòduls orfes

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Tue Feb 2 20:37:06 UTC 2010

A Dimarts 02 Febrer 2010 19:59:54, Joan Maspons va escriure:
> Hola,
>
> M'espera una temporada amb poc temps lliure. Estic acabant un màster i m'ha
> sortit una oferta de feina que no puc deixar escapar. Per això i veient
> l'empenta que porteu alguns crec que és millor deixar les traduccions que,
> versió rere versió, no acabo.

L'únic mòdul dels mòduls core que ha quedat orfe és kdemultimedia i només són
1200/1300 cadenes i està completament enllestit, per tant no em costa gens
adoptar aquest, pels altres no m'hi puc comprometre encara que intentaré
ajudar.

Per tant, me l'assigno.

Manuel.