[kdecat] Deixo mòduls orfes

Joan Maspons joanmaspons at gmail.com
Tue Feb 2 18:59:54 UTC 2010

Hola,

M'espera una temporada amb poc temps lliure. Estic acabant un màster i m'ha
sortit una oferta de feina que no puc deixar escapar. Per això i veient
l'empenta que porteu alguns crec que és millor deixar les traduccions que,
versió rere versió, no acabo.

Espero poder reincorporar-me algun dia encara que no serà avanç del setembre.
Tot i això seguiré fent proselitisme del KDE i intentant escampar-lo arreu.

Gràcies per la paciència, per tot el què m'heu ensenyat i per oferir-nos un
escriptori fantàstic traduït a la nostra llengua.

Fins la pròxima,

Joan Maspons