[kdecat] Re: Panell -> plafó? -- Sí

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Sun Dec 19 18:39:36 UTC 2010

A Diumenge 19 Desembre 2010 18:54:41, Josep Ma. Ferrer va escriure:

>      Potser ara pot ser un bon moment per fer el canvi de tots els

  Aquesta és una d'aquelles que em farà mal... «plafó» és vàlid i potser a
Softcatala no els faria res afegir-la veient el gran que és el kde. Es pot
argumentar gramàticament entre les opcions i desconec perquè no figura «plafó»
a menys que es tracti d'alguna predeterminació de l'entorn en qüestió -oo,
gnome, windows, etc.-

  Personalment no la veig addient. Tot i que acceptaré el que ja tingueu o
penseu tenir des de la llista.

  Atentament