[kdecat] Re: Traducció dies festius calendari

Antoni Bella Pérez antonibella5 at orange.es
Tue Dec 14 18:16:09 UTC 2010

A Dimarts 14 Desembre 2010 18:43:15, Antoni Bella Pérez va escriure:
> A Dimarts 14 Desembre 2010 11:24:13, Orestes Mas va escriure:

> dpkg -s bsdmainutils
>
>   Aquest paquet conté el comandament «calendar» i tot un seguit de fitxers
> que crec que és el que estàs cercant a:
>
> /usr/share/calendar/calendar.*

  Heus aquí el calendari oficial de festes laborals per a l'any 2011:

«http://www.gencat.cat/diari/5639/10131068.htm»

  I un xic més a:

«http://www20.gencat.cat/portal/site/treball/menuitem.18a270446a7942d0a6740d63b0c0e1a0/?vgnextoid=3f10604d1b9af110VgnVCM1000000b0c1e0aRCRD&vgnextchannel=3f10604d1b9af110VgnVCM1000000b0c1e0aRCRD&vgnextfmt=default»

  Aquesta ja es surt...

«http://www.uptodown.com/ubuntu/buscar/calendario-7-espa%C3%B1ol»

  A ben segur seria una bona idea el demanar als de gencat que ens disposin
d'un recurs en línia per a estar actualitzats sense gaire enrenou.

  Una abraçada