[kdecat] Traça enrera

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Wed Apr 28 19:02:33 UTC 2010

El 28-04-10, a les 09:26, Pep va escriure:
> Hola:
>
> Per no fer més el ridícul, estic intentant actualitzar els fitxers po que
>  tinc al disc dur, i no els trobo. Faig servir el diccionari de kbabel per
>  trobar les traduccions. Fins ara tenia a  kbabeldict/dbsearchengine/ca/ 4
>  fixters
>
> catalogsinfo.ca.db
> keysindex.ca.db
> translations.ca.db
> wordsindex.ca.db
>
> però els he estat buscant a http://websvn.kde.org/branches/ i no els trobo.
>  Algú me pot dir on estan? Gràcies i salutacions. Pep.
> [...]

Si no recordo malament, aquests fitxers els creava el KBabel en local, quan
demanaves explorar carpetes amb fitxers po. Creava una base de dades amb les
traduccions, de manera que es podien reaprofitar les cadenes. Ara mateix no
tinc cap KBabel a prop, però si no te'n surts, puc mirar com es creaven
aquests fitxers.

Per altra banda, et recomano que actualitzis les plantilles i els fitxers amb
les traduccions. Així  podràs crear la base de dades de traduccions amb les
darreres versions dels fitxers i de les plantilles.

I finalment, amb la versió 4 del KDE el KBabel va quedar substituït pel
Lokalize, que també està molt bé per fer traduccions.