[kdecat] Tellico

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Tue Sep 8 20:51:30 UTC 2009

A Dimarts, 8 de setembre de 2009, Aleix Pol va escriure:
> Oops :$ havia assumit que era en el programa i no la documentació.

És el programa :D kde-i18n-doc no és sobre documentació (ja, si, el nom és una
merda)

> En qualsevol cas el més probable es que el devel no estigui apuntat a
> kde-i18n-doc (jo no hi estic, per exemple xD).

Certament, però per aixó estem els que ens dediquem a aquestes tasques de
i18n, per arreglar-ho o avisar al desenvolupador pertinent (o esperes que els
traductors coneguin tots i cadascun dels desenvolupadors de cada programa?)

Albert