[kdecat] Comportament estrany del Lokalize

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Tue Oct 6 23:24:14 UTC 2009

Hola,

Em passa una cosa estranya amb el lokalize, i voldria saber si a vosaltres
també.

Resulta que a la pestanya "Resum del projecte", allí on es veuen unes barres
de colors indicant el percentatge de cadenes traduïdes/fuzzy/no traduïdes dels
fitxers, doncs hi ha alguns fitxers on aquesta barra apareix en gris i no
calcula els percentatges. Llavors tampoc no calcula bé el total de la carpeta
perquè els fitxers en "gris" no els té en compte.

Em passa sobretot al kdeedu, però també ho he observat, en proporció molt
menor, en fitxers d'altres mòduls (kdeartwork/kxsconfig.po,
kdebase/desktop_kdepase.po,...)

Ja és casualitat que passi molt al kdeedu, que és on jo treballo
principalment, i em pregunto si estaré fent quelcom malament.

D'altra banda, el "msgfmt --statistics" sobre els fitxers afectats no mostra
cap mena d'error.

¿?

Orestes.